Ticker

6/recent/ticker-posts

Advertise

50 Riddles with answers Easy for Kids in Urdu simple logical questions


50 Riddles with answers Easy for Kids in Urdu simple logical questions 

                                                Click Here

50 پہیلیاں جوابات کے ساتھ بچوں کے لیے آسان اردو میں


50 Riddles with answers Easy for Kids in Urdu simple logical questions
50 Riddles with answers Easy for Kids in Urdu simple logical questions

آسان پہیلیاں

1. پہیلی: اسے استعمال کرنے سے پہلے کس چیز کو توڑنا ہوگا؟

جواب: ایک انڈا

2. پہیلی: جب میں جوان ہوں تو میں لمبا ہوں، اور جب میں بوڑھا ہوں تو میں چھوٹا ہوں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: ایک موم بتی

3. پہیلی: سال کے کس مہینے میں 28 دن ہوتے ہیں؟

جواب: ان سب کو

4. پہیلی: وہ کیا ہے جو سوراخوں سے بھرا ہوا ہے لیکن پھر بھی پانی رکھتا ہے؟

جواب: ایک سپنج

5. پہیلی: آپ کس سوال کا جواب کبھی ہاں میں نہیں دے سکتے؟

جواب: کیا آپ ابھی تک سوئے ہیں؟

6. پہیلی: وہ کیا ہے جو ہمیشہ آپ کے سامنے ہوتا ہے لیکن نظر نہیں آتا؟

جواب: مستقبل

7. پہیلی: ایک منزلہ گھر ہے جس میں ہر چیز پیلی ہے۔ پیلی دیواریں، پیلے دروازے، پیلے رنگ کا فرنیچر۔ سیڑھیوں کا رنگ کیا ہے؟

جواب: کوئی بھی نہیں ہے - یہ ایک منزلہ گھر ہے۔

8. پہیلی۔ آپ کیا توڑ سکتے ہیں، چاہے آپ اسے کبھی نہ اٹھائیں یا چھوئیں؟

جواب: ایک وعدہ

9. پہیلی: کیا اوپر جاتا ہے لیکن کبھی نیچے نہیں آتا؟

جواب: آپ کی عمر

10. پہیلی: ایک آدمی جو چھتری یا ٹوپی کے بغیر بارش میں باہر تھا اس کے سر پر ایک بال بھی گیلا نہیں ہوا۔ کیوں؟

جواب: وہ گنجا تھا۔

11. پہیلی: خشک ہونے پر کیا گیلا ہو جاتا ہے؟

جواب: ایک تولیہ

12. پہیلی: کسی کو دینے کے بعد آپ کیا رکھ سکتے ہیں؟

جواب: آپ کا کلام

13. پہیلی: میں ہر روز شیو کرتا ہوں، لیکن میری داڑھی وہی رہتی ہے۔ میں کیا ہوں؟

جواب: ایک حجام

14. پہیلی: آپ کو ایک کشتی لوگوں سے بھری ہوئی نظر آتی ہے، لیکن اس میں ایک بھی شخص سوار نہیں ہے۔ یہ کیسے ممکن ہے؟

جواب: کشتی پر سوار تمام لوگ شادی شدہ ہیں۔

15. پہیلی: آپ ایک ایسے کمرے میں جاتے ہیں جس میں ماچس، مٹی کے تیل کا لیمپ، ایک موم بتی اور ایک چمنی ہو۔ آپ سب سے پہلے کیا روشن کریں گے؟

جواب: ماچس

16. پہیلی: ایک آدمی اپنی 25 سالگرہ پر بڑھاپے میں مر جاتا ہے۔ یہ کیسے ممکن ہے؟

جواب: وہ 29 فروری کو پیدا ہوئے۔

17. پہیلی: میرے پاس شاخیں ہیں، لیکن کوئی پھل، تنے یا پتے نہیں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: بینک

18. پہیلی: کیا بات نہیں کر سکتی لیکن جب بات کی جائے گی تو جواب دے گا؟

جواب: ایک گونج

19. پہیلی: اس میں جتنا زیادہ ہے، اتنا ہی کم آپ دیکھیں گے۔ یہ کیا ہے؟

جواب: اندھیرا

20. پہیلی: ڈیوڈ کے والدین کے تین بیٹے ہیں: سنیپ، کریکل، اور تیسرے بیٹے کا نام کیا ہے؟

جواب: ڈیوڈ

21. پہیلی: میں ہر وقت آپ کی پیروی کرتا ہوں اور آپ کی ہر حرکت کو کاپی کرتا ہوں، لیکن آپ مجھے چھو نہیں سکتے اور مجھے پکڑ نہیں سکتے۔ میں کیا ہوں؟

جواب: آپ کا سایہ

22. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس میں بہت سی چابیاں ہیں لیکن ایک تالا نہیں کھول سکتا؟

جواب: ایک پیانو

23. پہیلی: آپ اپنے بائیں ہاتھ میں کیا پکڑ سکتے ہیں لیکن اپنے دائیں ہاتھ میں نہیں؟

جواب: آپ کی دائیں کہنی

24. پہیلی: جب یہ صاف ہو تو سیاہ اور گندے ہونے پر سفید کیا ہے؟

جواب: ایک چاک بورڈ

25. پہیلی: جب زیادہ چھین لیا جائے تو کیا بڑا ہو جاتا ہے؟

جواب: ایک سوراخ

26. پہیلی: میں ایک پنکھ کی طرح ہلکا ہوں، پھر بھی مضبوط ترین شخص مجھے پانچ منٹ تک نہیں روک سکتا۔ میں کیا ہوں؟

جواب: آپ کی سانس

27. پہیلی: میں جرابوں، اسکارف اور دھبے میں پایا جاتا ہوں؛ اور اکثر چنچل بلی کے بچوں کے پنجوں میں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: سوت

28. پہیلی: کل سے پہلے آج کہاں آتا ہے؟

جواب: لغت

29. پہیلی: کون سی ایجاد آپ کو دیوار سے دائیں طرف دیکھنے دیتی ہے؟

جواب: ایک کھڑکی

30. پہیلی: اگر آپ مجھے مل گئے ہیں، تو آپ مجھے بانٹنا چاہتے ہیں؛ اگر آپ مجھے بانٹتے ہیں تو آپ نے مجھے نہیں رکھا۔ میں کیا ہوں؟

جواب: ایک راز

31. پہیلی: سوس پین میں کیا نہیں رکھا جا سکتا؟

جواب: یہ ڈھکن ہے۔

32. پہیلی: کیا اوپر اور نیچے جاتا ہے لیکن حرکت نہیں کرتا؟

جواب: ایک سیڑھی

33. پہیلی: اگر آپ ریس میں دوڑ رہے ہیں اور آپ دوسرے نمبر پر آنے والے شخص کو پیچھے چھوڑ دیتے ہیں، تو آپ کس مقام پر ہیں؟

جواب: دوسری جگہ

34. پہیلی: یہ آپ کا ہے، لیکن دوسرے لوگ اسے آپ سے زیادہ استعمال کرتے ہیں۔ یہ کیا ہے؟

جواب: آپ کا نام

35. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کی آنکھیں بہت ہیں، لیکن دیکھ نہیں سکتی؟

جواب: ایک آلو

36. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کی ایک آنکھ ہے، لیکن دیکھ نہیں سکتی؟

جواب: ایک سوئی

37. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جو بہت سی سوئیاں رکھتی ہے، لیکن سلائی نہیں کرتی؟

جواب: کرسمس ٹری

38. پہیلی: کس چیز کے ہاتھ ہیں، لیکن تالی نہیں بج سکتے؟

جواب: ایک گھڑی

39. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کی ٹانگیں ہیں، لیکن چلتی نہیں؟

جواب: ایک میز

40. پہیلی: ایک سر، ایک پاؤں اور چار ٹانگیں کیا ہوتی ہیں؟

جواب: ایک بستر

41. پہیلی: آپ کیا پکڑ سکتے ہیں، لیکن پھینک نہیں سکتے؟

جواب: سردی

42. پہیلی: کس قسم کا بینڈ کبھی موسیقی نہیں بجاتا؟

جواب: ایک ربڑ بینڈ

43. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کے بہت سے دانت ہوتے ہیں، لیکن کاٹ نہیں سکتے؟

جواب: ایک کنگھی۔

44. پہیلی: وہ کیا ہے جو میز پر کاٹا جاتا ہے، لیکن کبھی نہیں کھایا جاتا؟

جواب: تاش کا ایک ڈیک

45. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کے الفاظ ہوتے ہیں، لیکن کبھی نہیں بولتے؟

جواب: ایک کتاب

46. ​​پہیلی: گھر کے پچھواڑے میں کیا چلتا ہے، پھر بھی کبھی حرکت نہیں کرتا؟

جواب: ایک باڑ

47. پہیلی: اپنے کونے کو چھوڑے بغیر پوری دنیا میں کیا سفر کر سکتا ہے؟

جواب: ایک ڈاک ٹکٹ

48. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کا انگوٹھا اور چار انگلیاں ہیں، لیکن ہاتھ نہیں ہے؟

جواب: ایک دستانہ

49. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کا سر اور دم ہے لیکن جسم نہیں؟

جواب: ایک سکہ

50. پہیلی: ایک دیوار دوسری دیوار سے کہاں ملتی ہے؟

جواب: کونے پر


Tag search

Riddles with answers

fun logic puzzles with answers

simple logical questions with answers

Post a Comment

0 Comments

close