Ticker

6/recent/ticker-posts

Advertise

25 Logical Puzzles with Answers Easy in Urdu

 25 Logical Puzzles with Answers Easy in Urdu

50 منطق  پہیلیاں جوابات کے ساتھ بچوں کے لیے آسان اردو میں


25 Logical Puzzles with Answers Easy in Urdu
25 Logical Puzzles with Answers Easy in Urdu

. پہیلی: کس عمارت کی سب سے زیادہ کہانیاں ہیں؟

جواب: لائبریری

52. پہیلی: اس کی خوشبو سے بہتر ذائقہ کیا ہے؟

جواب: آپ کی زبان

53. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جس کے 13 دل ہیں، لیکن کوئی اور عضو نہیں؟

جواب: تاش کا ایک ڈیک

54. پہیلی: یہ دیہی علاقوں کو ایسے کانوں سے گھیرتا ہے جو سن نہیں سکتے۔ یہ کیا ہے؟

جواب: مکئی

55. پہیلی: گیلے پر کس قسم کا کوٹ سب سے بہتر ہے؟

جواب: پینٹ کا ایک کوٹ

56. پہیلی: اوپر نیچے کیا ہوتا ہے؟

جواب: آپ کی ٹانگیں

57. پہیلی: چار پہیے اور مکھیاں کیا ہیں؟

جواب: کوڑے کا ٹرک

58. پہیلی: میں ایک طاق عدد ہوں۔ ایک خط لے لو اور میں برابر ہو گیا۔ میں کون سا نمبر ہوں؟

جواب: سات

59. پہیلی: اگر دو کی کمپنی، اور تین کی بھیڑ، تو چار اور پانچ کیا ہیں؟

جواب: نو

60. پہیلی: کون سے تین اعداد، جن میں سے کوئی بھی صفر نہیں، ایک ہی نتیجہ دیتے ہیں چاہے ان کو جوڑا جائے یا ضرب دیا جائے؟

جواب: ایک، دو اور تین

61. پہیلی: مریم کی چار بیٹیاں ہیں، اور ان کی ہر بیٹی کا ایک بھائی ہے۔ مریم کے کتنے بچے ہیں؟

جواب: پانچ—ہر بیٹی کا ایک ہی بھائی ہے۔

62. پہیلی: کون سا بھاری ہے: ایک ٹن اینٹیں یا ایک ٹن پنکھ؟

جواب: دونوں میں سے کوئی بھی نہیں، دونوں کا وزن ایک ٹن ہے۔

63. پہیلی: تین ڈاکٹروں نے کہا کہ بل ان کا بھائی ہے۔ بل کہتا ہے کہ اس کا کوئی بھائی نہیں ہے۔ بل کے اصل میں کتنے بھائی ہیں؟

جواب: کوئی نہیں۔ اس کی تین بہنیں ہیں۔

64. پہیلی: دو باپ اور دو بیٹے ایک کار میں ہیں، پھر بھی گاڑی میں صرف تین لوگ ہیں۔ کیسے؟

جواب: وہ ایک دادا، باپ اور بیٹا ہیں۔

65. پہیلی: پرسوں میں 21 سال کا تھا، اور اگلے سال میں 24 سال کا ہو جاؤں گا۔ میری سالگرہ کب ہے؟

جواب: دسمبر 31; آج یکم جنوری ہے۔

66. پہیلی: ایک چھوٹی لڑکی دکان پر جاتی ہے اور ایک درجن انڈے خریدتی ہے۔ جیسے ہی وہ گھر جا رہی ہے، تینوں کے علاوہ سب ٹوٹ گئے۔ کتنے انڈے بغیر ٹوٹے رہ گئے ہیں؟

جواب: تین

67. پہیلی: ایک آدمی اپنی بیٹیوں کے بارے میں کہتا ہے، ''وہ سب سنہرے بالوں والی ہیں، لیکن دو۔ تمام brunette لیکن دو; اور تمام سرخ بالوں والے مگر دو کے۔ اس کی کتنی بیٹیاں ہیں؟

جواب: تین: ایک سنہرے بالوں والی، ایک سنہرے بالوں والی اور ایک سرخ بالوں والی

68. پہیلی: اگر تین سیب ہوں اور آپ دو لے جائیں تو آپ کے پاس کتنے سیب ہیں؟

جواب: آپ کے پاس دو سیب ہیں۔

69. پہیلی: ایک لڑکی کے اتنے ہی بھائی ہوتے ہیں جتنے بہنیں، لیکن ہر بھائی کی بہنوں کی تعداد صرف نصف ہوتی ہے۔ خاندان میں کتنے بھائی بہن ہیں؟

جواب: چار بہنیں اور تین بھائی

70. پہیلی: پانچ حروف والا کون سا لفظ چھوٹا ہو جاتا ہے جب آپ اس میں دو حرف جوڑ دیتے ہیں؟

جواب: مختصر

71. پہیلی: "ای" سے کیا شروع ہوتا ہے اور صرف ایک حرف پر مشتمل ہوتا ہے؟

جواب: ایک لفافہ

72. پہیلی: ایک لفظ جس کو میں جانتا ہوں، اس میں چھ حروف ہیں، ایک حرف ہٹا دیں اور 12 باقی ہیں۔ یہ کیا ہے؟

جواب: درجنوں

73. پہیلی: ٹورنٹو کے وسط میں آپ کو کیا ملے گا؟

جواب: حرف "o"

74. پہیلی: آپ مجھے جون میں ایک بار دیکھتے ہیں، نومبر میں دو بار اور مئی میں بالکل نہیں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: حرف "ای"

75. پہیلی: ایک کونے میں دو، ایک کمرے میں، صفر گھر میں، لیکن ایک پناہ گاہ میں۔ یہ کیا ہے؟

جواب: حرف "ر"

76. پہیلی: میں ہر چیز کا آغاز ہوں، ہر جگہ کا اختتام ہوں۔ میں ابدیت کا آغاز ہوں، وقت اور جگہ کا اختتام ہوں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: حرف "ای"

77. پہیلی: کون سا 4 حرفی لفظ آگے، پیچھے یا الٹا لکھا جا سکتا ہے، اور پھر بھی بائیں سے دائیں پڑھا جا سکتا ہے؟

جواب: دوپہر

78. پہیلی: آگے میں بھاری ہوں، لیکن پیچھے میں نہیں ہوں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: لفظ "نہیں"

79. پہیلی: 3/7 مرغی، 2/3 بلی اور 2/4 بکری کیا ہے؟

جواب: شکاگو

80. پہیلی: میں تین حروف کا لفظ ہوں۔ دو شامل کریں اور کم ہوں گے۔ میں کون سا لفظ ہوں؟

جواب: چند

81. پہیلی: پانچ حروف کا کون سا لفظ جب دو کو ہٹا دیا جائے تو ایک رہ جاتا ہے؟

جواب: پتھر

82. پہیلی: ہر چیز کا انجام کیا ہے؟

جواب: حرف "جی"

83. پہیلی: اگر آپ اس کے پانچ حروف میں سے چار کو ہٹا دیں تو کون سا لفظ ایک جیسا ہوتا ہے؟

جواب: قطار

84. پہیلی: میں ایک ایسا لفظ ہوں جو حرف "i" سے شروع ہوتا ہے۔ اگر آپ میرے ساتھ حرف "a" کا اضافہ کرتے ہیں، تو میں مختلف معنی کے ساتھ ایک نیا لفظ بن جاتا ہوں، لیکن یہ بالکل ایک جیسا لگتا ہے۔ میں کون سا لفظ ہوں؟

جواب: آئل ("آئل" بنانے کے لیے "a" شامل کریں)

85. Riddle: انگریزی زبان کا کون سا لفظ مندرجہ ذیل کام کرتا ہے: پہلے دو حروف مرد کو ظاہر کرتے ہیں، پہلے تین حروف عورت کو ظاہر کرتے ہیں، پہلے چار حروف ایک عظیم کو ظاہر کرتے ہیں، جبکہ پوری دنیا ایک عظیم عورت کی نشاندہی کرتی ہے۔ لفظ کیا ہے؟

جواب: ہیروئن

86. پہیلی: کیا چیز اتنی نازک ہے کہ اس کا نام لینے سے وہ ٹوٹ جاتا ہے؟

جواب: خاموشی۔

87. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جو دوڑ سکتی ہے لیکن کبھی نہیں چل سکتی، جس کا منہ ہے لیکن کبھی بات نہیں کرتا، جس کا سر ہے لیکن کبھی نہیں روتا، جس کے پاس بستر ہے لیکن کبھی نہیں سوتا؟

جواب: ایک دریا

88. پہیلی: دریاؤں کی بات کرتے ہوئے، ایک آدمی اپنے کتے کو دریا کے مخالف کنارے سے بلاتا ہے۔ کتا بھیگے بغیر، اور پل یا کشتی کا استعمال کیے بغیر دریا کو پار کرتا ہے۔ کیسے؟

جواب: دریا جم گیا تھا۔

89. پہیلی: وہ کون سی چیز ہے جو کمرے کو بھر سکتی ہے لیکن جگہ نہیں لیتی؟

جواب: روشنی

90. پہیلی: اگر آپ مجھے چھوڑ دیتے ہیں تو میں ٹوٹ جاؤں گا، لیکن مجھے مسکراہٹ دیں اور میں ہمیشہ مسکراؤں گا۔ میں کیا ہوں؟

جواب: ایک آئینہ

91. پہیلی: آپ جتنا زیادہ لیں گے، اتنا ہی پیچھے چھوڑ دیں گے۔ وہ کیا ہیں؟

جواب: قدم قدم

92. پہیلی: میں ایک بار مڑتا ہوں، جو باہر ہے وہ اندر نہیں آئے گا، میں دوبارہ مڑتا ہوں، جو اندر ہے وہ نہیں نکلے گا۔ میں کیا ہوں؟

جواب: ایک چابی

93. پہیلی: لوگ مجھے بناتے ہیں، مجھے بچاتے ہیں، مجھے بدلتے ہیں، مجھے اٹھاتے ہیں۔ میں کیا ہوں؟

جواب: پیسہ

94. پہیلی: جو ٹوٹتا ہے لیکن کبھی نہیں گرتا اور جو گرتا ہے وہ کبھی نہیں ٹوٹتا؟

جواب: دن اور رات

95. پہیلی: وہ کیا ہے جو شہروں اور کھیتوں سے گزرتی ہے، لیکن کبھی حرکت نہیں کرتی؟

جواب: ایک سڑک

96. پہیلی: میں ہمیشہ بھوکا رہتا ہوں اور نہ کھلایا تو مر جاؤں گا، لیکن جس چیز کو بھی میں چھووں گا وہ جلد سرخ ہو جائے گا۔ میں کیا ہوں؟

جواب: آگ

97. پہیلی: جو شخص اسے بناتا ہے اسے اس کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ جو شخص اسے خریدتا ہے اس کا کوئی فائدہ نہیں۔ اسے استعمال کرنے والا نہ اسے دیکھ سکتا ہے اور نہ ہی محسوس کر سکتا ہے۔ یہ کیا ہے؟

جواب: ایک تابوت

98. پہیلی: ایک شخص میوزیم میں ایک پینٹنگ کو دیکھ کر کہتا ہے، "بھائیو اور بہنو میرا کوئی نہیں ہے، لیکن اس آدمی کا باپ میرے باپ کا بیٹا ہے۔" پینٹنگ میں کون ہے؟

جواب: آدمی کا بیٹا

99. پہیلی: نوکیلے دانتوں کے ساتھ میں بیٹھ کر انتظار کرتا ہوں۔ چھیدنے والی طاقت سے میں قسمت کو کچلتا ہوں؛ متاثرین کو پکڑنا، طاقت کا اعلان کرنا؛ جسمانی طور پر ایک کاٹنے کے ساتھ شامل ہونا۔ میں کیا ہوں؟

جواب: ایک اسٹیپلر

100. پہیلی: انسان کو زندگی سے زیادہ کیا پیار ہے، موت سے زیادہ نفرت ہے یا فانی جھگڑے؟ جو مطمئن مرد چاہتے ہیں؛ غریبوں کے پاس ہے، امیر کو ضرورت ہے۔ کنجوس خرچ کرتا ہے، فضول خرچی کرتا ہے، اور سب لوگ اپنی قبروں میں لے جاتے ہیں؟

جواب: کچھ نہیں۔

Post a Comment

0 Comments

close