Ticker

6/recent/ticker-posts

Advertise

Tips for good behaviour,Positive behavior examples,Good behavior in urdu.

Tips for good behaviour,Positive behavior examples,Good behavior in urdu.
Tips for good behaviour,Positive behavior examples,Good behavior in urdu.

 


اچھے سلوک کی سفارشات


میں جانتا ہوں کہ ہم سب اچھے لڑکے اور لڑکیاں بننا چاہتے ہیں ، لیکن بعض اوقات ہم بہت کم لاشعوری باتیں کرتے ہیں جن کو شاید دوسرے لوگ پسند نہیں کرتے ہیں۔ اس سفارشات کو پڑھیں اور دیکھیں کہ کیا آپ واقعتا اچھی طرح سے کام کر رہے ہیں۔


کسی کو دو بار نہیں بلانا۔

چاہے وہ ساتھی ہو ، ویٹر ، یا کوئی اور۔ اگر آپ نے انہیں ایک بار فون کیا اور وہ فوری طور پر جواب نہیں دیتے ہیں تو انتظار کریں! وہ شاید مصروف ہیں اور جب ہوسکیں تو جواب دیں گے۔


جو قرض آپ نے لیا وہ لوٹا دو۔

یہاں تک کہ اگر فرد بھول گیا! اس سے آپ کی سالمیت کے بارے میں بہت کچھ کہا گیا ہے اور دوسروں کو آپ پر اعتماد کرنا پڑے گا۔ آپ کا ضمیر بھی صاف ستھرا ہوگا۔


اگر کوئی دوسرا ادائیگی کررہا ہو تو مہنگی ڈش کا آرڈر نہ دیں.

اگر آپ کے پاس یہ اختیار ہے کہ آپ اس شخص سے آپ کے لئے ڈش کا انتخاب کریں یا اسی شخص کا حکم دیں جو ادائیگی کر رہا ہو۔ ذاتی طور پر میں ہمیشہ شرمیلی ہوجاتا ہوں اور ریستوراں میں انتہائی سستے ڈش کا آرڈر دیتا ہوں


دوسروں کی مداخلت نہ کریں۔

اگر آپ کو کسی ایسے شخص سے بات کرنے کی ضرورت ہے جو دوسروں کے ساتھ بات کر رہا ہو تو ، اس وقت تک ایک طرف رہیں جب تک وہ شخص اپنی بات کو ختم نہ کردے۔ یقینی بنائیں کہ وہ آپ کو دیکھ سکتا ہے اور انہیں بتائے کہ آپ کو خفیہ طور پر ان سے بات کرنے کی ضرورت ہے۔ وہ شخص جو کہہ رہا ہے اسے ختم کرے گا اور پھر آپ میں حاضر ہوگا۔


جب آپ سے گفتگو کرتے ہو تو ہمیشہ سنو کہ دوسرا کیا کہہ رہا ہے۔ انتظار کریں جب تک کہ وہ ختم نہیں ہو جاتا ہے تاکہ آپ اپنی رائے دے سکیں۔ جب آپ پوری کہانی سنتے ہیں تو بہتر رائے دی جاتی ہے۔


"شکریہ" کہو

یہ بہت بنیادی لگتا ہے ، لیکن یہ اتنا اہم ہے کہ کچھ لوگوں کو مدد ملنے پر "شکریہ" دینے کی یاد دلانی ہوگی۔

جب کوئی آپ کو ان کے فون سے تصویر دکھاتا ہے تو اسکرول نہ کریں

آپ ان کی رازداری پر حملہ کر رہے ہیں۔ آپ کو کبھی نہیں معلوم کہ آپ کی تصویر کے آگے آپ کو کیا مل سکتا ہے جو وہ آپ کو دکھا رہے ہیں۔ اپنے آپ کو ایک عجیب سی صورتحال سے بچائیں اور تصویر دیکھنے کے بعد فون واپس کردیں۔ اگر اور بھی ہیں تو ، وہ آپ کو بتائیں گے اور آپ کو سکرول کی اجازت دیں گے۔


اگر کوئی ڈاکٹر کے پاس جا رہا ہے تو ، کیوں نہ پوچھیں۔

جب کوئی آپ کو بتائے کہ ان کی ڈاکٹر سے ملاقات ہوتی ہے تو ، کیوں نہیں پوچھتے۔ اگر وہ آپ کو بتانا چاہتے ہیں تو وہ کریں گے۔ اگر نہیں ، تو نہ پوچھیں اور فرد کو ایسی عجیب سی کیفیت میں ڈالیں جہاں انہیں کسی بیماری کے بارے میں بات کرنا ہو جس کے بارے میں وہ بات نہیں کرنا چاہتے ہیں۔ بس انہیں قسمت کی امید ہے اور امید ہے کہ سب کچھ ٹھیک ہوجائے گا


صفائی عملہ کے ساتھ بھی وہی سلوک کریں جیسے ڈائریکٹرز۔

وہ سب انسان ہیں! آپ اپنے اعلی افسران کے ساتھ جس طرح سلوک کرتے ہیں وہ ایک عمل ہے ، آپ کی اصل شخصیت اس پر ظاہر ہوتی ہے کہ آپ نچلے سے کس طرح سلوک کرتے ہیں۔

جب کوئی آپ سے بات کر رہا ہو تو اپنے چشمے کو ہٹا دیں یا اپنا فون ایک طرف رکھیں۔

جب آپ سے بات ہو رہی ہو تو دوسروں کو آنکھوں میں دیکھنا احترام کی ایک قسم ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ جو کچھ کہہ رہے ہیں اس پر آپ پوری توجہ دے رہے ہیں ، اس کا مطلب ہے کہ آپ کو ان کی رائے اور تبصروں کی پرواہ ہوگی

پڑھنے کے لئے آپ کا شکریہ! 










Post a Comment

0 Comments

close